2016. november 6., vasárnap

Az ima




Ima: Lelki Oxygen


Rev. Lynette Hagin  (gépi fordítás)

Az ima a lelki oxigén, és ahogy az oxigén nélkülözhetetlen a természetes életben, így az ima nélkülözhetetlen a lelki életben. Meg kell imádkozni rendszeresen és folyamatosan, hogy élni, amelyet Isten akar.

Mindannyiunknak szembe kell néznie nehéz helyzetre az életben. Soha nem tudtuk nyerni a háborút harc nélkül néhány csatát. Megyünk, hogy kísérleteket, de a mi vizsgálatok tudjuk építeni a hitet.Nem kell mozgatni az adott körülmények között az életünkben. Ha megtartjuk azokat a szemét Jézus, ő fog minket a győzelem a győzelem.

Sokan kérték a férjem és én hogyan tette után Brother Hagin felment a mennybe. Megcsináltuk pihenéssel az Úr Jézus Krisztust, és a szentek imádságai. Tudjuk, hogy az emberek az egész világon imádkoznak értünk, és tudjuk, milyen erős ima.

Brother Hagin volt ismert erős ima életét. Megnéztem, hogy üljön nyugodtan az irodámban, nem szólt egy szót sem. De láttam, ajka mozog, és tudtam, hogy imádkozik a Lélek. Imádkozott folyamatosan. És mi kell imádkozni folyamatosan, mert az ima megváltoztatja a dolgokat!

Isten arra hívott minden egyikünk imádkozni! A keresztények arra hivatottak, hogy egy életmód az ima. Az Efézus 6:18 azt mondja Pál: "Imádkozzatok minden időben, minden alkalommal, minden évszakban, a Lélek, minden [módon] ima és könyörgés" (Amplified Bible).

Gyakran úgy gondolunk az ima, mint egy olyan, amelyben felszólította a mennyei komornyik, mondván: "Add nekem ezt. Szükségem van arra. Azt akarom. "Vagy azt gondoljuk, ima felhívta a mi mennyei életmentő. "Uram, Belefulladok. Segíts! Ments meg! "De ez nem így imádkozzunk. Ima kell valamit tennünk, hogy folyamatosan, nem csak akkor, amikor akarunk valamit, vagy bajban vannak.Sőt, azt kell, mint az automatikus számunkra, mint a levegővétel.

PlanFigyelembe oxigén létfontosságú életünk. Ha nem folyamatosan oxigént, meg fogunk halni!Képzeld el, ha minden vasárnap azt mondta: "Jól van, megyek, hogy az én korty oxigén ezen a héten." Nem lenne hosszú mielőtt keeled vége!Van, hogy lélegzik oxigént naponta-óránként, minden percben.

Az ima a lelki oxigént. Meg kell folyamatosan. De túl sok idő, a keresztények imádkoznak vasárnap, és úgy gondolja, hogy nem kell imádkozni többé azon a héten. Vagy azok fognak imádkozni étkezés előtt és azt hiszik, hogy minden imádkoztak fel. Aztán csodálkoznak, hogy nem élnek a győztes életet azért, mert ők csak akkor kerülhet egy korty ima a hét (vagy hónap), és ez nem elég ahhoz, hogy boldoguljon.Ahhoz, hogy győztes és lelkileg egészséges, meg kell élni az életet az ima.

Sok keresztyén tanították az imáról, és meg kell tanítani, hogyan kell imádkozni. De mi lehet tanítani és tanított és tanított, és ha valójában nem imádkozunk, akkor nem igazán tanulni, hogyan kell imádkozni.

Emlékszem figyelembe gépjárművezető oktatás az iskolában. Akkoriban Texasban, figyelembe gépjárművezető oktatás célja, hogy képes fogadni a jogosítványt tizennégy éves korában. Alig vártam, hogy ezeket az osztályokat, mert azt akartam vezetni annyira! Én is igyekezett vezetni, mert azt akartam, hogy függetlenek legyenek. Azt akartam, hogy képes megtenni, amit akartam csinálni, és menni, ahol akartam menni.

Az első két hétben az osztály tudtuk meg a szabályok és rendelkezések a vezetést. Megismertük a jelzőtáblák, jelzőlámpák, a távolság fenntartása köztünk és a két autó, és így tovább. De vajon tudjuk, a szabályok kiérdemeljük vezetni? Nem, még nem volt, hogy valóban kap egy autót, és induljon el!

Fontos tudni, hogy a szabályokat a vezetést. De ahhoz, hogy valaki jó vezető, egy személy több időt töltenek a gyakorló a tényleges vezetői egy autó, mint azok a tanulás a szabályokat. És ez ugyanúgy imával. Ahhoz, hogy sikeres az imádságban, meg kell több időt töltenek ténylegesen imádkozott, mint a tanulás szabályait ima. De olyan sokszor, van hátra. Töltünk minden időnket tanulás szabályai ima nélkül ténylegesen imádkozott.

Igen, ez fontos, hogy megtanulják, hogyan kell imádkozni. De még ennél is fontosabb, hogy imádkozzunk. Az ima nem könnyű. Tart a munka, és az ellenség próbál tartani minket imádkozni. Ő kínál sok zavaró, próbálja fogyasztani időnket, még a jó dolgokat! Miért nem az ördög akar keresztények imádkozni? Ő tudja, hogy van-e áram az imádságban.

Ebben autósiskola, annál inkább gyakorolt ​​vezetés, a jobb vezetők lettünk. És minél többet, és imádkozom, annál jobb "imádkozni-esek" leszünk!

Azt szerettem volna, hogy imádkozzunk, amióta gyerek voltam. De én soha nem akartam megosztani a imaélet másokkal. Mindig is nagyon magánjellegű imámat. Azt akartam, hogy az imám az élet Isten és én. Felnövő, hallottam mások imádkoznak ilyen szép imát. Használtak mindenféle jelzők, szép szavak, és én hiszem, Istenem, nem imádkoznak, mint ezt. Tudod, én csak arra a pontra. Szóval soha nem akartam, hogy a többiek az én ima életét.

Mondtam Isten, "élek ilyen közéletben. Úgy tűnik, éltem egész életemben egy üvegházban. Nem lehet csak tartani az ima élete között Te és én? "

És Ő mondta: "Nem. Be kell, hogy segítsen másoknak, hogy dolgozzon ki egy kapcsolatot a Mennyei Atya. "

Minden miniszter használják különböző területeken, és az egyik olyan terület, amelyben Isten úgy tűnik, hogy használják nekem van ami másokat, hogy imádkozzanak. Istennek van egy terve mindannyiunk számára, és fontos, hogy megtudjuk, hogy kövesse Isten tervét az életünk. Hogyan követik ezt a tervet? Imádkozunk a terv az Isten!

Így fogok, hogy engedelmes és megosztani, amit én tanultam, és gyakorolják kapcsolatos ima. Az utóbbi időben, amikor a férjem, Ken, és utazom üléseket, tanítok reggel ülés a témában az ima. De nem csak tanítani. Miután az üzenet, akkor azt tesszük, amit megtanultam, imádkozunk!

Szeretném megosztani veletek és a többi olvasó azonos ima elvek, amit megosztott az üléseken az ország egész területén. Ezek az alapelvek segítenek megismerni a "szabályok" az ima abban, hogy megtanuljuk, hogyan kell imádkozni. De ne feledd, ez nem elég ahhoz, hogy megtanulják, hogyan kell imádkozni. Meg kell időt gyakorló mit tanultál. Azt javasoljuk, hogy olvassa el ezeket a cikkeket ima, majd az időt imádkozott, amint befejezte az olvasást. Ez segít a gyakorlatba átültetni elveket tanítják.

Isten tudja, milyen fontos az ima; ezért adta nekünk utasításokat imádkozni és útmutatást, hogyan kell imádkozni. Még az ördög tudja, milyen fontos az imádság. Most itt az ideje, hogy a keresztények, hogy észre ennek fontosságát, és fordítson magunkat egy életmód az ima.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése